Motiv pentru care, în acest moment foarte important pentru noi, facem un pas retrospectiv să vă împărtășim cum am simțit acești ani curajoși, plini de provocări și glorioși pentru noi, pentru întreaga echipă.
Dorim să vă prezentăm atât ce planuri și gânduri de viitor avem, precum și pentru ce suntem cu adevărat recunoscători, după toată munca depusă în acești 10 ani.
Totul a pornit foarte devreme, am lansat o agenție de marketing online, atunci când în România nu erau foarte multe, domeniul fiind privit cu un oarecare scepticism, la vremea respectivă.
Economia încă își revenea după criza din 2008, iar marketingul era un domeniu puternic afectat de reduceri bugetare. Online-ul abia începea să devină relevant și abia se dezvoltau primele canale de comunicare și primele strategii.
Mai exact, totul a început de pasiunea noastră pentru marketing. Am început cu mici proiecte de consultanță, dar cererea creștea tot mai mult pe partea de online și din acest motiv am pornit direct cu tot mai multe proiecte pe această direcție.
Inițial ne ocupam cu ”de toate”, preluam cam orice proiect de marketing online, fie că era vorba de site-uri, postări, SEO sau SEM, dar în timp, am ajuns să ne axăm specific pe PPC, ceea ce ne-a permis să creștem frumos, mai simplu și mai eficient.
Faptul că mereu am investit mult timp și resurse pentru a fi din ce în ce mai buni pe partea tehnică. Am fost mereu la curent cu trendurile, am testat mereu lucrurile noi, aplicații și funcții noi, am creat propriul soft CRM și am încercat să avem o implicare cât mai mare în bunul mers al campaniilor, precum și în relația dintre noi toți, la nivel de echipă.
În timp, piața s-a așezat, iar specializarea a devenit din ce în ce mai importantă așa că am trecut strict la servicii de PPC Marketing. Nișarea aceasta ne-a ajutat să ne canalizăm foarte bine atenția și forțele în direcția potrivită. Desigur, în continuare nu dorim să mergem pe o nișare rigidă, ci să integrăm cât mai bine zona de PPC în strategia generală de marketing a clientului.
Creșterea noastră a venit odată cu creșterea și dezvoltarea pieței, am crescut portofoliul constant și am accesat resursele din programele de partners ale Google sau Facebook.
Un factor determinant în evoluția noastră a constat în faptul că implicarea s-a concentrat doar pe proiectele în care am simțit că putem aduce plus-valoare, proiectele cu care am rezonat încă de la început.
Printre cele mai importante realizări de până acum, enumerăm cele peste 60 de ediții ale cursului de PPC Marketing din toată țara, dezvoltarea unui portofoliu cu peste 400 de proiecte derulate în acești ani și implicit gestionarea constantă a unor bugete de peste 3.5 milioane de euro anual.
Un milestone importante a fost obținerea statutului de agenție Google Premier Partner și clasare în top 3% Google Premier Partners din România în 2021!
Știind că performanța aceasta se reflectă direct în rezultatele și bugetele bine administrate ale clienților, nu putem decât să fim extrem de recunoscători și să promitem că vom profita din plin de resursele pe care le avem puse la dispoziție Cu această ocazie, pentru a putea duce la un nivel și mai înalt de performanță conturile de reclamă ale clienților noștri.
A fost provocator și înălțător pentru noi, pentru că am îndeplinit toate condițiile pentru a ajunge în top 3% Google Premier Partners din România: performanțele obținute, certificările, creșterea clienților existenți și atragerea de clienți noi, retenția acestora, folosirea mixului de promovare prin produsele Google, bugetul anual investit de conturile gestionate etc.
Online-ul evoluează mai mult ca niciodată spre dezvoltarea de conținut relevant și rolul nostru ca agenție trebuie să se îndrepte spre a sprijini clienții să dezvoltăm împreună corect strategia de conținut. Altfel nici campaniile de reclamă nu ar putea funcționa în parametri optimi, dacă, într-o anumită zonă, unitatea strategiei de marketing are de suferit.
Așadar, pentru a fi relevanți în continuare, creștem implicarea noastră în strategia de content a proiectelor pe care le gestionăm.
Mai precis, vrem să dezvoltăm cât mai mult și partea de suport pe strategia generală, de brand și de content în relație cu achiziția media. Dorim să fim mai implicați din ce în ce mai mult în flow-ul pe care îl are clientul atunci când schițează strategia de digital.
Dezvoltăm, de asemenea, serviciul de TikTok Ads, testăm lucruri noi și trasăm direcții cât mai clare de viitor în această zonă.
Focusul la nivel de echipă va fi pe creștere, precum și pe pregătiri specifice, pe trenduri în următoarea perioadă, modificări sau noi domenii relevante și interesante pentru colegi.
Tot la acest capitol avem în vedere o pregătire detaliată pe toate instrumentele noi cu care lucrăm și pe crearea unui mediu de lucru cât mai friendly și mai relaxant.
În primul rând, suntem recunoscători pentru că facem ceea ce ne place. Iar mai apoi, pentru că am rămas împreună și pentru că avem în continuare o viziune comună.
Suntem recunoscători pentru că avem o echipă minunată și pentru că la ea s-au adăugat noi membri valoroși în ultimii ani.
În al doilea rând, pentru felul în care am făcut față provocărilor, mai ales ținând cont de faptul că tot contextul actual este o provocare, de la pandemie, război și poate criză economică. Cred că acesta a fost și este, totuși, o resursă constantă din care să învățăm o mulțime de lucruri esențiale mai ales, pentru că ce am învățat în perioada aceasta este să fim mereu pregătiți să schimbăm orice, să nu rămânem ”blocați” în aceeași gândire, să căutăm rapid soluții și să inovăm.