Povestea The Pharmacy
Professional Consultancy in a Digital World is a matter of Human Performance.
Află rețetele proprii care ne-au adus în punctul în care ne aflăm astăzi
Am pornit cu pași timizi, la finalul anului 2011, când eram încă pe băncile facultății. Asociații The Pharmacy, actualii cofondatori, Laurențiu și Ovidiu, s-au cunoscut încă de pe vremea când activau în echipa de conducere a asociației studențești AIESEC Brașov.
De atunci și până astăzi, au rămas nu doar prieteni, ci și parteneri, conducând o afacere de succes alături de o echipă bine închegată.
Cum am început?
2012 | Este anul startului oficial
Anul în care pasiunea pentru marketingul online i-a determinat pe Laurențiu și Ovidiu să pornească la drum pe calea antreprenoriatului. Apar primele activități ale viitoarei agenții și primele proiecte. Echipa numără 4 membri.
2013 | Numărul de proiecte începe să crească
Nevoile din piață impun o schimbare și o specializare a serviciilor. Este anul în care The Pharmacy trece la Google Ads și Facebook Ads ca servicii principale.
2015 | Agenția crește de la an la an
În 2015 numără 5 membri și 50 de proiecte active. Tot în acest an, The Pharmacy devine Google Partner, un pas foarte important în validarea dezvoltării acesteia.
2017 | Google Premier Partner
Încă un pas important în dezvoltarea agenției este momentul în care devine Google Premier Partner. Pe de altă parte, 2017 este anul cu o creștere masivă a portofoliului, peste 100 de proiecte, dar și a echipei: 9 membri.
2019 | Este anul internaționalizării
Apar primele proiecte din țări precum Italia sau Statele Unite, portofoliul local se diversifică și crește în continuare, iar echipa numără 12 membri.
2021 | Optimizare internă
Este implementat un sistem centralizat de management al taskurilor, care îmbunătățește comunicarea internă și interacțiunile cu clienții. Acest sistem integrat permite o gestionare mai eficientă a proiectelor și o colaborare mai fluidă, consolidând astfel performanța echipei și satisfacția clienților.
2024 | Anul evoluției
The Pharmacy își redefinește imaginea și își extinde serviciile, integrând o abordare strategică completă. Cu un facelift al brandului și o direcție clară spre consultanță strategică, agenția se pregătește să ofere soluții mai personalizate și să sprijine afaceri în creștere pe termen lung.
Ești gata să duci campaniile tale
de Ads la alt nivel?
Contactează-ne