Am pornit cu pași timizi, la finalul anului 2011, când eram încă pe băncile facultății. Asociații The Pharmacy, actualii cofondatori, Laurențiu și Ovidiu, s-au cunoscut încă de pe vremea când activau în echipa de conducere a asociației studențești AIESEC Brașov.
De atunci și până astăzi, au rămas nu doar prieteni, ci și parteneri, conducând o afacere de succes alături de o echipă bine închegată.
Am pornit cu pași timizi, la finalul anului 2011, când eram încă pe băncile facultății. Asociații The Pharmacy, actualii cofondatori, Laurențiu și Ovidiu, s-au cunoscut încă de pe vremea când activau în echipa de conducere a asociației studențești AIESEC Brașov.
De atunci și până astăzi, au rămas nu doar prieteni, ci și parteneri, conducând o afacere de succes alături de o echipă bine închegată.
Anul în care pasiunea pentru marketingul online i-a determinat pe Laurențiu și Ovidiu să pornească la drum pe calea antreprenoriatului. Apar primele activități ale viitoarei agenții și primele proiecte. Echipa numără 4 membri.
Nevoile din piață impun o schimbare și o specializare a serviciilor. Este anul în care The Pharmacy trece la Google Ads și Facebook Ads ca servicii principale.
În 2015 numără 5 membri și 50 de proiecte active. Tot în acest an, The Pharmacy devine Google Partner, un pas foarte important în validarea dezvoltării acesteia.
Încă un pas important în dezvoltarea agenției este momentul în care devine Google Premier Partner. Pe de altă parte, 2017 este anul cu o creștere masivă a portofoliului, peste 100 de proiecte, dar și a echipei: 9 membri.
Apar primele proiecte din țări precum Italia sau Statele Unite, portofoliul local se diversifică și crește în continuare, iar echipa numără 12 membri.
Anul în care pasiunea pentru marketingul online i-a determinat pe Laurențiu și Ovidiu să pornească la drum pe calea antreprenoriatului. Apar primele activități ale viitoarei agenții și primele proiecte. Echipa numără 4 membri.
Nevoile din piață impun o schimbare și o specializare a serviciilor. Este anul în care The Pharmacy trece la Google Ads și Facebook Ads ca servicii principale.
În 2015 numără 5 membri și 50 de proiecte active. Tot în acest an, The Pharmacy devine Google Partner, un pas foarte important în validarea dezvoltării acesteia.
Încă un pas important în dezvoltarea agenției este momentul în care devine Google Premier Partner. Pe de altă parte, 2017 este anul cu o creștere masivă a portofoliului, peste 100 de proiecte, dar și a echipei: 9 membri.
Apar primele proiecte din țări precum Italia sau Statele Unite, portofoliul local se diversifică și crește în continuare, iar echipa numără 12 membri.
Agenția The Pharmacy, specializată în Facebook Ads, îți este alături atât timp cât îți poate aduce rezultatele dorite. Fie că vrei să-ți crești notorietatea, numărul de lead-uri sau de vânzări directe, contactează-ne pentru a discuta mai multe detalii.
Agenția The Pharmacy, specializată în Facebook Ads, îți este alături atât timp cât îți poate aduce rezultatele dorite. Fie că vrei să-ți crești notorietatea, numărul de lead-uri sau de vânzări directe, contactează-ne pentru a discuta mai multe detalii.