Ce ne diferențiază pe noi de alte agenții de performance marketing?

Există o serie de atuuri ale noastre pe care le-am identificat în mod constant pe parcursul derulării proiectelor în cei 9 ani de când suntem pe piață. Aceste atuuri care ne diferențiază de multe alte companii de performance marketing.

Printre cele mai importante avantaje ale The Pharmacy se numără următoarele:

1. Experiența

Suntem de 9 ani pe piață. Timp în care am acumulat destul de multă experiență pe un număr mare de proiecte din domenii diferite.  

În acești ani, aprox. 80% dintre partenerii noștri au rămas long-term alături de noi.  

În prezent avem peste 100 de clienți activi, majoritatea fiind magazine online.

2. Garanția calității

Din 2017 suntem agenție Google Premier Partner. Acest lucru este benefic pentru noi atât la nivel de recunoștință, precum și în ceea ce privește knowhow-ul de care beneficiază un astfel de partener. 

Din conturile pe care le-am analizat până acum și unde ne-am intersectat cu alte companii de performance marketing, a rezultat că noi avem un avantaj considerabil de performanță și know-how pe partea de Facebook Ads. 

Mai mult decât atât, faptul că suntem atât Prefferred agency la Facebook, cât și Premier Partner la Google garantează un nivel de experiență de lucru cu bugete mai mari și cu proiecte diverse.  

Google Premier Partner

3. Organizarea

În primul rând, echipa noastră este împărțită în 2 departamente de marketing distincte, astfel că specialiștii sunt foarte bine pregătiți, ei putând să capete mai multă experiență relevantă într-un timp mult mai scurt decât cel pe care îl presupune organizarea standard. 

Așadar, pregătirea poate fi mult mai specifică, focalizându-se pe o singură platformă, iar randamentul mai mare. 

Acest lucru ne dă un plus față de concurență, pentru că așa putem aborda mult mai bine fiecare serviciu în parte.  

În al doilea rând, lucrăm mult mai eficient datorită sistemului centralizat de suport și taskuri. Acesta ne ajută să procesăm mai repede și mult mai bine cererile primite de la clienți. 

În plus, reușim să anticipăm cu suficient timp înainte schimbările pe care le avem de făcut în campanii. Astfel există timp alocat în programul nostru pentru evenimentele mai puțin așteptate și reușim să evităm supraaglomerarea taskurilor. 

4. Dezvoltarea continuă

Am fost recunoscuți de către cei de la Google de mai multe ori în ultimii 2 ani ca agenție Top Performer (la nivel de creștere) în digital marketing.  

Mai exact, creșterile de la an la an au fost mai mereu situate între 70% și 100%, iar pentru anul acesta estimăm o creștere de 50-60%.  

Avem proiecte atât în țară, cât și în străinătate (Italia și US). Iar una dintre mizele noastre este extinderea și pe alte piețe. Lucrăm în acest sens cu un business developer pentru a putea eficientiza procesul. 

Extinderea The Pharmacy pe piața internațională

 5. Comunicarea

Discuțiile periodice pe partea de strategie de marketing pe care le pot avea cu Ovidiu Bălcăcian și Laurențiu Mihai – consultanți seniori pe partea de strategie, dar și de business –, pe baza rapoartelor lunare de performanță reprezintă unul dintre factorii cei mai importanți care mențin un climat favorabil comunicării eficiente și transparente și, prin urmare, ajută foarte mult la îmbunătățirea rezultatelor din campaniile de reclamă.