Ce este un brand? Este tot ceea ce face ca afacerea ta să meargă.
Personalitatea unui brand poate fi schimbătoare. A venit timpul pentru rebranding?
Personalitatea unui brand se reflectă în tot ceea ce faci ca business-ul tău să fie văzut de audiența ta și să se adapteze la trend, să fie dinamic și atractiv. Astfel, ceea ce creezi la început trebuie revizuit de fiecare dată, în funcție de nevoile audienței tale și de schimbările care apar frecvent în domeniul în care activezi și în societate în general.
Ce este brandingul mai exact?
Brandingul reprezintă procesul prin care trece afacerea ta de-a lungul timpului. Acesta este o combinație între culorile folosite, logo, fonturi, mesaj și tonul acestuia și, nu în ultimul rând, povestea brandului. Conturarea identității unui brand poate dura chiar și ani de zile pentru a deveni atractiv pentru public, de aceea strategia pe care o abordezi trebuie să fie una clară și bine definită și, în același timp, adaptabilă
Un brand bine construit poate fi înțeles cu ușurință de public și rămâne în memoria acestuia.
Schimbări benefice aduse de pandemie asupra modului în care este înțeleasă noțiunea de branding
Astfel, anul 2022 a venit cu o abordare mai umană și cât mai aproape de realitate, pe fondul pandemiei COVID-19. Efectele sale se reflectă în modul în care oamenii interacționează și reacționează la mesajele pe care brandul tău le transmite.
Așadar, un brand construit cu misiunea de a contribui la bunul mers la societății și care, prin serviciile oferite, vine în întâmpinarea nevoilor umane, va genera o conexiune mult mai profundă între oameni.
Iată câteva din trendurile la care trebuie să te adaptezi în 2022 dacă nu ai început s-o faci deja:
Trenduri
Folosirea unui logo ușor de recunoscut și care poate fi adaptat în funcție de canalele pe care activezi.
Sustenabilitatea – adaptează serviciile/produsele pe care le oferi astfel încât să fie prietenoase cu mediul sau să susțină cauze ecologice.
Interacționează cu publicul tău – nevoia publicului de a primi răspunsuri sau de a contribui la îmbunătățirea experienței lor este din ce în ce mai mare. Așadar, o postare pe conturile de socializare nu mai este suficientă, iar metoda Call to action a devenit un must.
Joacă-te cu fonturile, culorile și imaginile pe care le folosești – fii cât se poate de original, mai ales că sunt la modă culorile vii.
Totuși, keep it simple – nu vrei ca audiența ta să obosească numai la vederea unui logo ilizibil sau extrem de colorat.
Folosește un conținut vizual cât mai atractiv, care să conțină puține informații, dar valoroase. De asemenea, conținutul trebuie să fie cât mai uman și cât mai aproape de experiența audienței tale astfel încât să se regăsească în textele/imaginile tale.
Construiește o comunitate în jurul brandului tău – nimic nu e mai frumos decât un grup de oameni care împart aceleași valori ca ale tale și care fac brandul să crească prin simplul fapt că ei cred în el.
Apelează la influenceri – astfel creezi noi oportunități atât pentru tine, cât și pentru ei. Vezi aici câte tipuri de influenceri pot exista și care ar fi cei mai potriviți pentru brandul tău.
Nostalgia trecutului – cu toții avem o admirație și un interes din ce în ce mai mare pentru activitățile pe care le practicau părinții sau bunicii noștri și pentru că moda revine de fiecare dată, stilul retro poate fi o sursă valoroasă de inspirație.
Creează evenimente – fie ele pe conturile de socializare, fie face to face, acestea vor închega și mai mult comunitatea și vor atrage și alți adepți, mai ales că ne-a lipsit atât de mult socializarea.
Așadar, un brand care ține cont de trend are mai multe șanse să aibă succes. Crează-ți o strategie cât mai simplă, cu obiective bine stabilite și fii pe fază și deschis la schimbări.
Și nu uita, în plus, te putem ajuta atât pe partea de Facebook Ads, Google Ads, cât și pe TikTok Ads, pentru ca tot conținutul tău să ajungă la cât mai multe persoane și să producă rezultatele așteptate.
”Colaborarea noastră cu ThePharmacy a început ca o misiune imposibilă: voiam 200...
Alina Mitruț
CEO Unet Energy România
"Deși am început colaborarea de doar cateva luni, suntem foarte mulțumiți de val...
PAUL MIHALACHE
CEO BABYNEEDS.RO
"Colaborarea cu echipa The Pharmacy a venit ca ceva firesc an de an, datorită fe...
FLAVIA STAMATE
COMMUNICATION COORDINATOR, FUNDAŢIA COMUNITARĂ BRAȘOV
Acest website folosește cookies, continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai mult.ACCEPT
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Durată
Descriere
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.