Noutăți despre Branding

The Pharmacy > Uncategorized > Noutăți despre Branding

Noutăți despre Branding

Un brand înseamnă mai mult decat un logo.

Ce este un brand? Este tot ceea ce face ca afacerea ta să meargă.

Personalitatea unui brand poate fi schimbătoare. A venit timpul pentru rebranding?

Personalitatea unui brand se reflectă în tot ceea ce faci ca business-ul tău să fie văzut de audiența ta și să se adapteze la trend, să fie dinamic și atractiv. Astfel, ceea ce creezi la început trebuie revizuit de fiecare dată, în funcție de nevoile audienței tale și de schimbările care apar frecvent în domeniul în care activezi și în societate în general.

Ce este brandingul mai exact?

Brandingul reprezintă procesul prin care trece afacerea ta de-a lungul timpului. Acesta este o combinație între culorile folosite, logo, fonturi, mesaj și tonul acestuia și, nu în ultimul rând, povestea brandului. Conturarea identității unui brand poate dura chiar și ani de zile pentru a deveni atractiv pentru public, de aceea strategia pe care o abordezi trebuie să fie una clară și bine definită și, în același timp, adaptabilă

Un brand bine construit poate fi înțeles cu ușurință de public și rămâne în memoria acestuia. 

Schimbări benefice aduse de pandemie asupra modului în care este înțeleasă noțiunea de branding 

Astfel, anul 2022 a venit cu o abordare mai umană și cât mai aproape de realitate, pe fondul pandemiei COVID-19. Efectele sale se reflectă în modul în care oamenii interacționează și reacționează la mesajele pe care brandul tău le transmite.

Așadar, un brand construit cu misiunea de a contribui la bunul mers la societății și care, prin serviciile oferite, vine în întâmpinarea nevoilor umane, va genera o conexiune mult mai profundă între oameni.

Iată câteva din trendurile la care trebuie să te adaptezi în 2022 dacă nu ai început s-o faci deja:

Trenduri 
  1. Folosirea unui logo ușor de recunoscut și care poate fi adaptat în funcție de canalele pe care activezi.
  2. Sustenabilitatea – adaptează serviciile/produsele pe care le oferi astfel încât să fie prietenoase cu mediul sau să susțină cauze ecologice.
  3. Interacționează cu publicul tău – nevoia publicului de a primi răspunsuri sau de a contribui la îmbunătățirea experienței lor este din ce în ce mai mare. Așadar, o postare pe conturile de socializare nu mai este suficientă, iar metoda Call to action a devenit un must.
  4. Joacă-te cu fonturile, culorile și imaginile pe care le folosești – fii cât se poate de original, mai ales că sunt la modă culorile vii.
  5. Totuși, keep it simple – nu vrei ca audiența ta să obosească numai la vederea unui logo ilizibil sau extrem de colorat.
  6. Folosește un conținut vizual cât mai atractiv, care să conțină puține informații, dar valoroase. De asemenea, conținutul trebuie să fie cât mai uman și cât mai aproape de experiența audienței tale astfel încât să se regăsească în textele/imaginile tale.
  7. Construiește o comunitate în jurul brandului tău – nimic nu e mai frumos decât un grup de oameni care împart aceleași valori ca ale tale și care fac brandul să crească prin simplul fapt că ei cred în el.
  8. Apelează la influenceri – astfel creezi noi oportunități atât pentru tine, cât și pentru ei. Vezi aici câte tipuri de influenceri pot exista și care ar fi cei mai potriviți pentru brandul tău.
  9. Nostalgia trecutului – cu toții avem o admirație și un interes din ce în ce mai mare pentru activitățile pe care le practicau părinții sau bunicii noștri și pentru că moda revine de fiecare dată, stilul retro poate fi o sursă valoroasă de inspirație.
  10. Creează evenimente – fie ele pe conturile de socializare, fie face to face, acestea vor închega și mai mult comunitatea și vor atrage și alți adepți, mai ales că ne-a lipsit atât de mult socializarea.

Așadar, un brand care ține cont de trend are mai multe șanse să aibă succes. Crează-ți o strategie cât mai simplă, cu obiective bine stabilite și fii pe fază și deschis la schimbări.

Și nu uita, în plus, te putem ajuta atât pe partea de Facebook Ads, Google Ads, cât și pe TikTok Ads, pentru ca tot conținutul tău să ajungă la cât mai multe persoane și să producă rezultatele așteptate.