Sunt sigur că ești în temă cu ceea ce înseamnă YouTube. Probabil îl folosești aproape zilnic pentru a reda conținutul video preferat. Gândește-te că acest comportament nu este unul izolat. El este urmat de aproape toți utilizatorii online.
Știai că YouTube este al doilea cel mai popular site la nivel global? Depășit doar de Google, dar cu 3 poziții în fața Facebook și cu mult înaintea Instagram atunci când vine vorba de accesările zilnice preferate de utilizatori.
Înțelegi unde vreau să ajung?
Dacă YouTube este pe locul 2 în topul celor mai accesate platforme, aici este locul în care campaniile de marketing trebuie să își facă apariția.
De ce?
Pentru că aici sunt toți clienții tăi.
Pe scurt, este vorba despre conținut vizual, interactiv și atractiv. Și oricât de stresante ai crede că sunt reclamele video, ele sunt urmărite de peste 83% dintre subscriberi.
Și atunci, este indicat să aloci un buget de marketing online și către YouTube Ads?
Cu siguranță, da!
Doar că, nu trebuie să uiți că o strategie de promovare gândită eronat poate atrage după sine 0 conversii.
Așadar, totul se învârte în jurul corectitudinii implementării. Și în cazul anunțurilor vorbim despre:
Păstrând în minte obiectivele finale, când te poate ajuta serviciul YouTube Ads să atragi conversii?
Ei bine, la această întrebare o să îți răspund în continuare.
Așa cum poți face în cazul Google Ads, sau Facebook Ads, poți alege să setezi diverse obiective în derularea anunțurilor YouTube.
În funcție de afacerea ta și de domeniul de activitate ai posibilitatea de a opta pentru:
Cu toate acestea, înainte de a face altceva, întreabă-te un singur lucru:
Sau, altfel spus, ce caută un utilizator atunci când accesează această platformă?
Este el interesat de achiziția unui produs, caută să se informeze, sau vrea doar conținut care să-i ofere momente de relaxare?
În marea majoritate, utilizatorii sunt pe YouTube pentru a se relaxa. Și aici includem chiar și momentele în care ei caută conținut video de tip sfaturi utile sau ghid.
Așadar, un subscriber YouTube, cel mai probabil, nu este interesat de o achiziție directă.
După cum ai anticipat deja, anunțurile YouTube sunt utile pentru a crea autoritate.
Conținutul vizual atrage atenția și împrăștie vestea. Iar achizițiile vor veni ulterior, în mod indirect, dar direct influențate de ad-urile care rulează pe YouTube.
După cum știi, nu poți avea o reclamă pe YouTube fără a avea un cont active Google Ads.
Și nu este doar o coincidență pentru care se întâmplă asta. Da, YouTube este deținut de Google, dar nu la asta vreau eu să fac referire.
O campanie YouTube poate fi corelată inteligent cu una Google.
Cumva similar cu ceea ce ai prin Facebook și Instagram Ads, dar diferit prin modul de expunere.
Un videoclip va avea mereu un impact mai ridicat decât o imagine sau un text.
Mai trebuie doar ca profilul de business să fie potrivit pentru reclame video. Nu orice brand sau produs se poate vinde prin toate metodele de promovare existente.
De aceea, este important să cunoști atât ceea ce oferi, dar mai ales ceea ce se așteaptă de la tine. Adică, unde este cererea în piață și cine sunt cei care au această cerere.
Și profilul publicului țintă îți va spune unde este bine să te duci cu campaniile de marketing online.
Așa cum ți-am spus, pentru a putea publica o reclamă YouTube trebuie să ai atât un cont de YouTube activ cât și unul de Google Ads.
Primul lucru pe care îl faci este să încarci videoclipul pe canalul tău de YouTube.
Apoi, din panoul de administrare Google Ads vei alege tipul anunțului (în cazul nostru video, pe YouTube), urmând ca ulterior să te ocupi de segmentare, cuvinte cheie, trasarea obiectivelor și administrarea bugetelor.
Dacă faci asta pentru prima dată, s-ar putea să te pierzi printre atâtea acronime și indicatori.
La The Pharmacy avem rețeta de succes pentru afacerea ta. Doar spune-ne mai multe despre proiectul tău și noi îți explicăm totul, de la platformele de promovare recomandate și până la bugetele necesare.
Poți lua legătura cu noi rapid, folosind pagina de contact.
Desigur, cu alte sfaturi utile te aștept pe blog.