Dacă tocmai ai început să planifici și să stabilești care va fi abordarea ta de marketing pentru viitorul sezon de oferte, ar trebui să iei în considerare cumpărăturile in-stream. De ce? Pentru că recent a fost efectuat un sondaj pe 4500 de utilizatori Instagram, în urma căruia s-a constatat că aproape jumătate dintre aceștia folosesc Instagram pentru a face cumpărături săptămânal. Așadar, cumpărăturile direct din Instagram ar trebui să fie considerate o variantă bună pentru shoppingul online, atât pentru descoperirea experienței de vânzare, a brandului sau a produselor, cât și pentru achiziționarea lor.
Adăugarea filelor specifice magazinului online oferă potențialilor clienți mai multe posibilități de a descoperi imediat produsele. De asemenea, pe măsură ce tot mai multe branduri încep să folosească astfel de funcții, așteptările utilizatorilor în legătură cu procesul de achiziție se schimbă, mai exact, pretențiile pentru o experiență tot mai bună cresc, motiv pentru care merită să iei în considerare dacă un shop pe Instagram sau alte opțiuni de evidențiere a produselor din aplicație merită să fie utilizate și în cazul brandului tău.
Dacă iei în considerare să explorezi opțiunile IG pentru cumpărături, în articolul acesta vei găsi cele mai importante repere de care să ții cont. Mai cu seamă că Instagram a publicat recent un ghid de 10 pagini ce conține toate detaliile despre crearea unui shop pe Instagram, cât și despre utilizarea corectă a etichetelor de produse.
Acesta se poate descărca direct de la ei, însă acum vom arunca o privire peste unele dintre cele mai importante funcții noi introduse de Instagram, pentru a-ți da seama dacă ele reprezintă o oportunitate pentru tine sau nu.
În primul rând, ghidul descrie cum să îți configurezi catalogul de produse în IG, care este coloana vertebrală a listelor tale de produse in-stream și cum să utilizezi fiecare funcție Instagram în strategia ta de marketing.
Apoi, trebuie amintit faptul că secțiunea Reels beneficiază de propriul afișaj dedicat, având în vedere că Reels este partea cu cea mai rapidă creștere a platformei și s-a transformat rapid în cea mai bună modalitate de a maximiza reach-ul și engagementul. Astfel, și utilizarea etichetelor pentru produse în Reels devine un factor cheie pentru creșterea gradului de vizibilitate a brandului, a produselor și, implicit, a vânzărilor.
Ghidul include, de asemenea, și o serie de sfaturi și observații, inclusiv indicații și strategii referitoare la etichetarea produselor.
Este o prezentare generală bună, concisă și scurtă, incluzând toate informațiile de care ai nevoie pentru a începe să etichetezi produsele din catalogul shopului tău de pe Instagram. Totodată este util și pentru a te asigura că acoperi toate baza de informații despre ceea ce înseamnă shoppingul dinspre platformă și pentru a descoperi la ce trebuie să te uiți mai atent în procesul de creștere a vânzărilor și a vizibilității în online pentru brandul tău.
Până mai venim și cu alte date utile pentru strategia ta de marketing online, ține aproape, iar dacă ai nevoie de ajutor pe tot parcursul derulării propriilor campanii, apelează la noi atât pe partea de consultanță, strategie, Facebook Ads, Google Ads, cât și pe partea de TikTok Ads, pentru ca tot conținutul tău să ajungă la cât mai multe persoane și să producă rezultatele așteptate.