Facebook dezvoltă funcția de reacții pentru conținutul de tip Reels

The Pharmacy > Publicitate online > Facebook dezvoltă funcția de reacții pentru conținutul de tip Reels

Facebook dezvoltă funcția de reacții pentru conținutul de tip Reels

Află cum vei putea folosi această funcție la capacitatea ei maximă!

După lansarea funcției de videoclipuri scurte Reels pe Instagram în 2020, iată că Meta nu se oprește aici. În 2021 a pus această funcție și la dispoziția utilizatorilor de Facebook. Iar anul 2022 a venit cu îmbunătățirea acestei funcții și disponibilitatea sa în peste 150 de țări.

Actualizările care vor fi implementate în noua funcție Reels vor presupune posibilitatea folosirii acesteia în diverse locații ale paginii, precum partea de sus a News Feed-ului, în secțiunea Watch sau în funcția pentru Stories.

Acest lucru va genera din ce în ce mai multe vizualizări, iar rata de engagement va putea crește considerabil.

Creatorii de videoclipuri Reels vor avea posibilitatea să posteze videoclipuri lungi de până la 60 de secunde, pe care le vor putea distribui și la Stories, asigurând astfel un număr mai mare de vizualizări și reacții.

De asemenea, acest format scurt le va permite utilizatorilor să-și creeze o comunitate și să-și mărească veniturile. Facebook testează deja instrumentele prin intermediul cărora conținutul din Reels va putea aduce venituri. Cum? Prin intermediul reclamelor suprapuse prin stickere și bannere pentru a le permite utilizatorilor să atașeze conținut sponsorizat la videoclipurile create de ei.

Abia așteptăm să apară aceste noi actualizări și suntem curioși ce impact vor avea asupra utilizatorilor și asupra concurenței.

Până atunci, stai aproape și fii mereu pregătit pentru noutăți. Iar dacă vrei să discutăm despre oportunitățile pe care afacerea ta le are în contextul actual, nu ezita să ne contactezi. Te așteptăm cu un audit gratuit Facebook Ads sau cu un audit gratuit Google Ads, precum și cu un audit gratuit al campaniilor TikTok, așa că nu ezita să ne contactezi!