Povestea The Pharmacy

The Pharmacy > Istoric

Află rețetele proprii care ne-au adus în punctul în care ne aflăm astăzi

Am pornit cu pași timizi, la finalul anului 2011, când eram încă pe băncile facultății. Asociații The Pharmacy, actualii cofondatori, Laurențiu și Ovidiu, s-au cunoscut încă de pe vremea când activau în echipa de conducere a asociației studențești AIESEC Brașov.

De atunci și până astăzi, au rămas nu doar prieteni, ci și parteneri, conducând o afacere de succes alături de o echipă bine închegată.

Află rețetele proprii care ne-au adus în punctul în care ne aflăm astăzi

Am pornit cu pași timizi, la finalul anului 2011, când eram încă pe băncile facultății. Asociații The Pharmacy, actualii cofondatori, Laurențiu și Ovidiu, s-au cunoscut încă de pe vremea când activau în echipa de conducere a asociației studențești AIESEC Brașov.

De atunci și până astăzi, au rămas nu doar prieteni, ci și parteneri, conducând o afacere de succes alături de o echipă bine închegată.

%
RATA MEDIE DE CONVERSIE
BUGET ADMINISTRAT ANUAL
+
NUMĂRUL DE CLIENȚI ÎN ULTIMUL AN
%
ROAS MEDIU
%
RATA MEDIE DE CONVERSIE
BUGET ADMINISTRAT ANUAL
+
NUMĂRUL DE CLIENȚI ÎN ULTIMUL AN
%
ROAS MEDIU

Cum am început?

The-Pharmacy-ISTORIC-POZA-1
  • 2012

    Este anul startului oficial

    Anul în care pasiunea pentru marketingul online i-a determinat pe Laurențiu și Ovidiu să pornească la drum pe calea antreprenoriatului. Apar primele activități ale viitoarei agenții și primele proiecte. Echipa numără 4 membri.

  • 2013

    Numărul de proiecte începe să crească

    Nevoile din piață impun o schimbare și o specializare a serviciilor. Este anul în care The Pharmacy trece la Google Ads și Facebook Ads ca servicii principale.

  • 2015

    Agenția crește de la an la an

    În 2015 numără 5 membri și 50 de proiecte active. Tot în acest an, The Pharmacy devine Google Partner, un pas foarte important în validarea dezvoltării acesteia.

  • 2017

    Google Premier Partner

    Încă un pas important în dezvoltarea agenției este momentul în care devine Google Premier Partner. Pe de altă parte, 2017 este anul cu o creștere masivă a portofoliului, peste 100 de proiecte, dar și a echipei: 9 membri.

  • 2019

    Este anul internaționalizării

    Apar primele proiecte din țări precum Italia sau Statele Unite, portofoliul local se diversifică și crește în continuare, iar echipa numără 12 membri.

Cum am început?

The-Pharmacy-ISTORIC-POZA-1
  • 2012

    Este anul startului oficial

    Anul în care pasiunea pentru marketingul online i-a determinat pe Laurențiu și Ovidiu să pornească la drum pe calea antreprenoriatului. Apar primele activități ale viitoarei agenții și primele proiecte. Echipa numără 4 membri.

  • 2013

    Nr. de proiecte începe să crească

    Nevoile din piață impun o schimbare și o specializare a serviciilor. Este anul în care The Pharmacy trece la Google Ads și Facebook Ads ca servicii principale.

  • 2015

    Agenția crește de la an la an

    În 2015 numără 5 membri și 50 de proiecte active. Tot în acest an, The Pharmacy devine Google Partner, un pas foarte important în validarea dezvoltării acesteia.

  • 2017

    Google Premier Partner

    Încă un pas important în dezvoltarea agenției este momentul în care devine Google Premier Partner. Pe de altă parte, 2017 este anul cu o creștere masivă a portofoliului, peste 100 de proiecte, dar și a echipei: 9 membri.

  • 2019

    Este anul internaționalizării

    Apar primele proiecte din țări precum Italia sau Statele Unite, portofoliul local se diversifică și crește în continuare, iar echipa numără 12 membri.

Ești gata să duci campaniile tale de Facebook Ads la alt nivel?

Agenția The Pharmacy, specializată în Facebook Ads, îți este alături atât timp cât îți poate aduce rezultatele dorite. Fie că vrei să-ți crești notorietatea, numărul de lead-uri sau de vânzări directe, contactează-ne pentru a discuta mai multe detalii.

Ești gata să duci campaniile tale de Facebook Ads la alt nivel?

Agenția The Pharmacy, specializată în Facebook Ads, îți este alături atât timp cât îți poate aduce rezultatele dorite. Fie că vrei să-ți crești notorietatea, numărul de lead-uri sau de vânzări directe, contactează-ne pentru a discuta mai multe detalii.