Probabil te întrebi de ce este necesar un profil al specialistului în Facebook Ads.
Probabil te întrebi de ce este necesar un profil al specialistului în Facebook Ads.
Analiză gratuită campanii Facebook Ads!
Solicită acum Audit Gratuit!
Și ce conține el mai exact.
O parte dintre răspunsuri ar fi:
Așa cum e trendul acum, însă situațiile cu care se confruntă un astfel de expert în campanii depășește cu mult cunoștințele legate de platformă.
Așa cum un doctor specializat în boli de inimă trebuie să cunoască toată anatomia, nu doar pe cea a inimii.
Iar acesta, ca o paranteză, este un lucru de care ar trebui să țină cont tot mai mult agențiile de performance marketing.
Poate ai dat deja de acele anunțuri de angajare sau cerințe ale agențiilor de marketing unde un specialist în reclame doar „le are cu Facebook Ads”. Și e în regulă atâta timp cât se oferă un training care să acopere cunoștințe din mai multe domenii, doar că nu se întâmplă mereu așa.
Apoi, de multe ori nu este vorba doar despre o diferență între ce se transmite și ce se întâmplă de fapt în realitate.
Ba chiar în unele situații realitatea se transformă în cealaltă variantă a anunțului de mai sus, în „le are cât de cât cu Facebook Ads” și o ține așa mult și bine.
Dar acum să revenim la ce ne interesează pe noi.
Pentru ca fenomenul de mai sus să nu se extindă și mai tare este nevoie de tot mai mulți experți care să aibă:
Mai mult, este nevoie de oameni care sunt marketeri la bază și stăpânesc foarte bine noțiuni de analiză a businessului (în toată complexitatea lui). La fel ca cei mai buni doctori, ei vor putea să prescrie tratamentul potrivit doar în baza unor analize atent efectuate.
Pentru că, așa cum probabil bănuiești deja, aceștia vor putea lua deciziile potrivite în funcție de context.
Iar lista nu se încheie aici.
Acum vine partea cu competențele mai tehnice, la fel de importante, printre care:
Pentru că rezultatele dorite apar în momentul în care toate aceste competențe, exprimate într-un mod clar și transparent, și obținute în ani de experiență, sunt puse la lucru astfel încât provocările să se transforme în oportunități.
Și, deci, în soluții potrivite pentru fiecare business în parte.