Cum îți promovezi afacerea folosind serviciile Google

Serviciul Google Ads este cel mai folosit instrument de marketing interactiv atunci când vorbim despre promovarea afacerilor în mediul online.

Numerele nu mint niciodată și un lucru este clar: dacă încă nu folosești reclamele Google, nu prea ar mai fi timp de pierdut. Desigur, întrebarea firească este cum mai reușești să te promovezi când toată lumea o face deja?

Este simplu. Dacă toți o fac, nu înseamnă că o fac și bine.

Așa că, modul în care anunțurile Google sunt folosite, implementate și, mai apoi, gestionate influențează succesul unui anunț afișat în rezultatele căutărilor online.

Analiză gratuită campanii Google Ads! Solicită acum Audit Gratuit!

Și uite așa putem vorbi despre avantajul de a lucra cu o agenție Google Ads. Ea te poate ajuta să folosești în mod eficient serviciile Google pentru promovare.

Cum concurența ta este activă și cum putem vorbi despre bugete considerabile în administrarea reclamelor plătite, o mână cu experiență este întotdeauna recomandată.

Promovare prin servicii Google

Când spunem servicii Google nu ne referim doar la Google Ads.

Sigur, acesta este principalul și cel mai popular mijloc prin care ajungi la publicul tău țintă.

Însă, nu trebuie să uiți nici de alte resurse care îți pot crește traficul pe site și autoritatea de brand în rândul utilizatorilor.

Și, când ne raportăm la Google, vorbim despre:

  • Website-uri de prezentare și magazine online.

Să ai un site de prezentare sau un magazin online nu este un serviciu Google în sensul tradițional. Dar ca să aduci paginile web în primele rezultate Google, deja vorbim despre reguli SEO dictate de algoritmii marelui G.

În plus, pentru a rula o campanie Google Ads ai nevoie de o pagină destinației. Că este un site de prezentare, un magazin online sau chiar un landing page, totul se întâmplă folosind servicii adiționale, de cele mai multe ori direct influențate de Google.  

  • Google My Business.

Orice afacere trebuie să aibă o pagină activă Google My Business. Acest serviciu te ajută să îți promovezi serviciile și produsele, dar și să crești poziționarea organică a site-ului tău.

Mai mult, recenziile Google, harta interactivă Google Maps, precum și site-ul intern Google My Business sunt toate instrumente pe care le poți folosi în avantajul tău în campaniile de marketing online.

  • YouTube Ads

YouTube este deținut de Google. De fapt, anunțurile YouTube Ads sunt administrate din panoul Google Ads.

De ce sunt aceste aspecte relevante?

Tendința în ceea ce privește conținutul din mediul online se îndreaptă către domeniul video și către căutările vocale. Așadar, atât acum cât și în viitor, YouTube va fi un canal care te va ajuta să îți promovezi rapid brandul. Dacă încă nu ai descoperit toate avantajele YouTube Ads, citește articolul nostru publicat recent pe blog.

  • Google Ads

Ca de obicei, am lăsat la final ce era cel mai important. Google Ads este un serviciu esențial pentru succesul oricărei afaceri care se vrea prezentă în mediul online.

Google te ajută să vinzi cel mai bine dintre toate platformele existente în prezent. Este motorul de căutare cel mai folosit în lume iar asta spune totul.

Însă, pentru a avea succes în timp ce folosești toate serviciile Google pentru campaniile de marketing online s-ar putea să ai nevoie de ajutorul unei agenții premier partner.

De ce o agenție Google Ads?

Google este un gigant care dictează tendințele în ceea ce privește comunicarea în mediul online.

Algoritmii săi de indexare și ierarhizarea site-urilor în rezultatele organice se transformă de la o lună la alta din dorința de a fructifica nevoia tot mai mare de promovare a companiilor în mediul online. Scopul este atragerea de investiții în reclame, iar efectul este crearea unui mediu sigur și fidel beneficiarilor direcți: utilizatorii care ajung să facă achiziții prin intermediul Google Ads.

Pare complicat, dar nu este.

Google face exact ceea ce trebuie pentru a-și extinde imperiul. Și o face atât de bine încât schimbă mediul de afaceri activ în online.

Pe scurt, joci după regulile Google, exiști. Nu o faci, pierzi o bună oportunitate de a ajunge la clienții tăi. Și adu-ți aminte unde se află publicul tău țintă și ce servicii folosește el pentru a-și satisface nevoia de achiziție.

Ei bine da, vorbim din nou despre serviciile de promovare Google.

Așadar, de ce să colaborezi cu o agenție Google Ads și să nu faci totul de unul singur?

Pentru că ai nevoie de siguranță atunci când decizi să intri în hora Google. O simplă greșală poate declanșa un val de erori care te duce tot mai departe de obiectivele tale.

Și dacă Google te penalizează este greu să-i mai reintri în grații.

Gestionarea anunțurilor Google Ads și administrarea bugetelor

Un alt motiv pentru care afacerea ta are nevoie de o companie Google Ads se referă la 2 aspecte importante:

  • Cum creezi anunțul perfect.
  • Cum alogi bugetele potrivite pentru succesul campaniei.

Așadar, vorbim despre o parte tehnică și una strategică.

Un anunț care își atinge scopul trebuie să:

  • Aibă în vedere obiectivele clare de business trasate.
  • Arate că înțelege atât nevoia în piață a publicului țintă, dar mai ales specificul afacerii pe care o promovează.
  • Folosească cuvintele cheie atent alese valorificând intenția de cumpărare a publicului țintă.
  • Se adreseze în mod corect nu tuturor, ci posibililor clienți interesați de produsele/serviciile promovate.

Apoi, de îndată ce este publicată, campania Google Ads trebuie monitorizată. Iar în funcție de indicatorii de performanță Google, bugetele pot fi administrate inteligent pentru investiții minime și rezultate eficiente – pentru un ROI cu adevărat în avantajul clientului.

Din păcate, majoritatea anunțurilor Google nu țin cont de aceste reguli. Așa se ajunge la bugete de marketing gestionate eronat și la campanii eșuate.

Din acest punct de vedere o agenție Google Ads poate fi de un real ajutor. Are în spate experiență și expertiză. În plus, poate gândi o strategie de promovare adaptată pe nevoia de business particulară.

Concluzii

Puse cap la cap, toate aceste informații te pot ajuta să crești vânzările și traficul pe site-ul tău.

Pentru că, în primul rând este important să înțelegi care sunt regulile pe care trebuie să le respecți. Doar ulterior poți începe cu adevărat să dezvolți un plan de marketing eficient.

În blogul nostru găsești multe alte informații utile despre cum să îți promovezi eficient afacerea folosind serviciile Google.

Desigur, îți stăm oricând la dispoziție. Dacă întrebări, ne poți scrie folosind secțiunea comentariilor de mai jos.

Sau, dacă vrei să discutăm în detaliu despre proiectul tău, ne găsești rapid și ușor prin intermediul datelor de contact.

Am ajutat peste 250 de companii să se promoveze, te putem ajuta și pe tine să ajungi acolo unde îți dorești. Descoperă mai multe despre ThePharmacy, sau vezi realizările noastre de referință.