Ce așteptări să ai de la o agenție Google Ads

Google este platforma numărul 1 în promovarea online. Dacă vrei să ai conversii și să crești vânzările, campaniile Google Ads sunt soluția rapidă la care să apelezi.

Cu toate acestea, să rulezi o campanie de promovare pe Google nu este chiar o plimbare prin parc. Ai multe lucruri de făcut, de analizat și de îmbunătățit până să ajungi să ai rezultate.

Desigur, poți încerca de unul singur să te familiarizezi cu serviciile Google Ads. Nu este greu să creezi un cont și să încerci toate opțiunile platformei. Ai ghiduri și instrucțiuni oferite de dezvoltatorii Google, așa că, îți poți face liniștit de cap.

Analiză gratuită campanii Google Ads! Solicită acum Audit Gratuit!

Dar, ține în minte un lucru: te distrezi pe cheltuiala ta.

Fiecare reclamă are nevoie de un buget. Buget pe care îl poți administra în avantajul, sau în dezavantajul tău.

Noi credem că o agenție Google Ads te poate ajuta să treci peste neplăceri. Și să externalizezi cu succes serviciile de marketing online.

Ce așteptări să ai de la o agenție Google Ads? Sau, mai bine spus, cum te ajută o agenție de promovare PPC să îți crești afacerea?

Hai să vedem care sunt așteptările corecte pe care să le ai dacă vrei o colaborare benefică.

Cum te ajută o agenție Google Ads

Agenția îți oferă, în primul rând, expertiză. Altfel spus, experiența specialiștilor îți va ajuta afacerea să se dezvolte rapid.

Totul pornește de la un dialog. Practic, nu trebuie decât să ai o discuție cu specialistul PPC marketing. Acesta îți va adresa o serie de întrebări. Răspunsurile tale vor ajuta agenția Google Ads să înțeleagă mai bine proiectul tău.

Apoi, în baza concluziilor și după o analiză atentă a site-ului, serviciilor și produselor tale, se vor trasa obiective și strategii de publicitate online.

ce face si ce nu face agentia google

Însă provocările încep din acest punct. Agenția se va ocupa de:

  • Stabilirea unor obiective în ceea ce privește campaniile care vor fi implementate.
  • Înțelegerea produselor, sau a serviciilor care urmează să fie promovate folosind serviciile Google.
  • Crearea unui profil buyer persona pentru identificarea corectă a publicului țintă.
  • Identificarea cuvintelor cheie potrivite pentru derularea unei campanii de succes.
  • Scrierea mesajelor care vor face subiectul anunțurilor.
  • Crearea designului grafic pentru reclame, acolo unde acest lucru se impune.
  • Asigurarea că toate anunțurile sunt afișate fără probleme pe toate dispozitivele și browserele web.
  • Includerea unui call to action relevant și conform cu intenția de cumpărare a utilizatorilor.
  • Monitorizarea permanentă a anunțurilor online.
  • Testarea mai multor soluții pentru identificarea reclamelor Google Ads cu cel mai bun impact.
  • Administrarea bugetelor și eficientizarea veniturilor.
  • Raportarea performanțelor și stabilirea de noi obiective pentru creșterea vânzărilor.

Când să apelezi la servicii de promovare PPC

Când este bine să apelezi la servicii de promovare PPC?

Dacă îți pui întrebarea aceasta, deja pierzi vânzări.

După cum ai văzut, agenția te ajută să obții rezultate rapide. Așa că, alege să colaborezi cu o agenție când simți că afacerea ta are nevoie de un mic ajutor pentru a se dezvolta.

Desigur, alege să colaborezi cu specialiști în publicitate online când vrei să externalizezi serviciile de marketing online și când vrei ca bugetele tale să fie administrate în mod corect.

Rezultatul?

Creșterea vânzărilor, o mai bună deschidere a businessului tău în mediul online și fidelizarea clienților existenți.

Ce nu face o agenție Google Ads

O agenție Google Ads nu poate prelua chiar tot procesul de vânzare de pe umerii tăi.

Pentru campanii reușite tu trebuie să rămâi mereu implicat în proiect. Pentru că  tu și directorul în vânzări veți fi responsabili de discounturile oferite, de concursurile interactive sau de gama de produse / servicii dată spre promovare.

O experiență interactivă garantează vânzări reușite. În plus, strategia de marketing diferă în funcție de profilul de business. Dacă specialistul în PPC marketing te poate sfătui către anumite direcții de promovare, decizia se află mereu în mâinile tale.

Apoi, nu uita că anunțurile nu fac altceva decât să redirecționeze utilizatori către pagini destinație. Pe scurt, ai nevoie de pagini web capabile să finalizeze procesul de vânzare. Așadar, un programator, sau o firmă de web design va fi implicată în proiect.

Nu-ți face griji. Vei primi mereu recomandări și sfaturi punctuale care să te ajute și să te ghideze. Din nou, colaborarea cea mai bună se bazează pe dialog și transparență.

Concluzii

După cum vezi, businessul tău are nevoie de tot suportul tău. Acordă-i atenția și grija ta și vei fi răsplătit.

The Pharmacy este agenția Google Ads care îți poate fi alături. Doar spune-ne mai multe despre proiectul tău și hai să vedem cum putem să îți creștem afacerea. Datele de contact sunt la un click distanță.

Îți facem un audit gratuit Google Ads din care vezi exact care sunt pașii următori. Iar despre noi poți afla mai multe citind despre proiectele și partenerii noștri.

Cât despre alte sfaturi utile, le regăsești în pagina de blog.