Anul 2021 a fost unul prosper pentru platforma Tiktok datorită faptului că interesul pentru conținutul video a crescut, mai ales pe fondul pandemiei. Generația Z a contribuit în mare parte la succesul platformei și a venit cu conținut dinamic și atrăgător. Creativitatea utilizatorilor a născut videoclipuri autentice și interactive, s-a promovat diversitatea și acceptarea acesteia, astfel că popularitatea platformei a atins cele mai înalte cote de până atunci și astfel a stârnit și interesul brandurilor pentru această platformă.
În mai 2021 s-a lansat Tiktok for business, o nouă platformă menită să susțină afacerile mici și mari pentru a-și face cunoscut brandul și pentru a găsi clienți interesați de produsul lor, prin postarea de videoclipuri și provocări hashtag care să atragă utilizatorii și astfel să câștige popularitate.
Datorită succesului pe care a început să-l cunoască, Tiktok are în vedere introducerea opțiunii de cumpărături direct din aplicație. Numărul mare de utilizatori promite succesul cumpărăturilor online direct de pe platforma Tiktok.
Tiktok a început în 2021 o campanie de testare a funcției de cumpărături, fapt ce va aduce din ce în ce mai mulți comercianți pe platformă și le va permite utilizatorilor să cumpere direct din aplicație.
Cum? Tiktok a încheiat un contract de parteneriat cu Shopify pentru a le oferi comercianților oportunitatea să vândă produsele prin intermediul platformei prin crearea reclamelor. Aceștia au posibilitatea să monitorizeze activitatea și productivitatea adusă prin intermediul Tiktok for Business.
Tiktok nu se va ocupa de gestionarea procesului de vânzări, însă brandurile vor avea posibilitatea să ruleze reclame dedicate, să-și gestioneze comenzile și să comunice cu utilizatorii prin aplicația Tiktok.
Brandul de îmbrăcăminte Hype a fost unul dintre primele branduri interesate de vânzarea prin intermediul platformei. Colaborarea cu Tiktok îi permite brandului să afișeze o serie de reclame conținând imagini și informații legate de preț direct pe pagina de cumpărături Tiktok.
Cu siguranță și brandurile românești vor fi interesate de acest serviciu, dovadă fiind faptul că branduri precum UNTOLD sau Mirinda deja rulează campanii și dau startul la challenge cu succes la public.
Așadar, cu toții suntem curioși când se va lansa această nouă funcție, câte branduri va atrage și cum vor reacționa utilizatorii.
Până una alta, dacă vrei să îți promovezi businessul și pe TikTok și vrei să-ți aduci afacerea la un alt nivel, te așteptăm cu mai multe informații despre obiectivele tale. Mai ales că rețetele aplicate pentru Facebook ads sau Instagram ads nu vor funcționa pe TikTok. În plus, îți susținem inițiativele cu un audit gratuit TikTok ads și discutăm mai multe despre beneficiile de care te poți bucura.