Însă poți să ai un brand incredibil, cu o identitate vizuală super, mesaj clar și tot tacâmul.
Să fie totul perfect.
Dar dacă segmentul de public la care tu vrei să ajungi nu știe nimic despre el? Care e soluția?
Campaniile de brand awareness, desigur.
Dacă ai o afacere la început de drum, îți recomandăm acest tip de campanie. Așa, vei ajunge rapid la publicul tău țintă, iar potențialii clienți se vor obișnui cu brandul tău dinainte să-ți testeze produsele.
Află și de ce Instagram Ads sunt soluția perfectă pentru brand awareness.
Pe lângă beneficiile de mai sus, campaniile de brand awareness implementate corect te ajută să ții legătura cu publicul tău, te poziționează mereu în fața competitorilor și cresc conversiile.
Ce sunt campaniile de brand protect
Să presupunem că tu ai un brand bine pus la punct din toate punctele de vedere.
Ai fost conștient de la început de importanța acestuia și ai investit în campanii de brand awareness.
Poate te-ai folosit de Instagram Ads, de exemplu, să crești vizibilitatea brandului. Sau ai implementat campanii Google Ads.
Orice ai făcut în acest sens, felicitări! Înseamnă că-ți pasă de afacerea ta și vrei ca ea să evolueze.
Dacă ai ajuns până aici și totul pare că merge conform strategiei, trebuie să discutăm de un lucru important.
Și cum prevenția e mama înțelepciunii, îți recomandăm să ții cont de campaniile de brand protect.
În primul rând, haide să stabilim ce sunt acestea.
Atunci când vorbim de o campanie de brand protect, ne referim la o campanie care are un set de keywords ale brandului (plus variații ale numelui de domeniu al site-ului web), precum și reclame cu elemente de diferențiere ale acestuia.
Pe scurt, dacă derulezi o astfel de campanie, poți licita pentru expresiile ce conțin numele brandului pe care tu îl deții.
Campanii de brand protect și protecția brandului tău
Ok, ok, acum poți spune: și pe mine cu ce mă ajută toată treaba asta?
Să vedem împreună cum funcționează.
Să zicem că site-ul tău se numește ,,Echipamente foto.ro¢¢.
Clienții tăi pot căuta ,,echipamente foto romania”, ,,DSLR ieftine echipamente foto” sau „aparate foto ieftine echipamente foto” etc.
Concurența poate licita pentru toate expresiile care conțin ,,DSLR ieftine” sau ,,aparate foto ieftine” și așa, anunțurile lor apar în SERP înaintea anunțurilor tale.
Iar tu rămâi fără clienți.
Ca să nu mai vorbim de perioadele aglomerate, cum ar fi sărbătorile.
Poate nu ți se pare mare lucru să licitezi, în perioadele liniștite, numele brandului tău. Mai ales dacă acesta are o poziție bună în rezultatele Google.
Însă de Paști, Crăciun sau Black Friday, o campanie de brand protect e mai mult decât necesară.
Cu ajutorul ei, ai control în ceea ce privește personalizarea mesajului și adaptarea companiilor pe curente.
Plus, dacă apelezi la o campanie de brand protect, poți direcționa traficul acolo unde vrei. Adică pe site, pentru a putea finaliza conversia.
Ce trebuie să reții
Pentru a crește un brand solid și a-i crește vizibilitatea, ai nevoie de campanii de brand awareness.
Pentru a-ți securiza brandul și a te sigura că totul merge conform strategiei tale, apelează cu încredere la o campanie de brand protect.
Aceasta nu numai că te va ajuta să-ți protejezi conversiile, dar vei avea mai mult control asupra elementului de personalizare al anunțurilor.
Și, dacă ai nevoie de ajutor pentru implementarea unei astfel de campanii, nu uita că specialiștii The Pharmacy sunt aici pentru tine.