Cauți modalități de a-ți dezvolta mica afacere? Vrei să câștigi mai multă loialitate din baza ta actuală de clienți?
Echipa de la Salesforce a împărtășit recent sfaturi utile pentru a câștiga loialitatea clienților, punând accent pe următoarele două aspecte:
Nu este surprinzător faptul că consumatorii simt adesea o legătură mai personală, apropiată, cu întreprinderile mici. Există ceva în a face afaceri cu un CPA independent sau proprietar de cafenea independentă decât cu o mare firmă de contabilitate fiscală sau cu un lanț național de cafea.
Dar acele conexiuni personale trebuie câștigate în timp. Cu fiecare interacțiune, întreprinderile mici trebuie să se dovedească demne de încredere. Această încredere formează fundația pentru loialitatea clienților.
În octombrie 2019, Salesforce a chestionat consumatorii pentru a afla ce anumecaută la afacerile mici pe care le susțin, precum și ce pot face proprietarii de afaceri pentru a-și (re)câștiga încrederea. Iată ce am învățat despre modul în care întreprinderile mici câștigă loialitatea clienților:
Înțelege-ți clienții, astfel încât să le poți depăși așteptările.
Dar cum pot întreprinderile mici să-și facă clienții să le iubească? Iată câteva perspective interesante din această cercetare:
Experiențele memorabile sunt cu siguranță un aspect cheie al câștigării loialității unui client, dar mai fundamental este pur și simplu să demonstrezi că afacerea ta este de încredere.
În raportul privind starea clienților conectați pentru 2019, s-a constatat că consumatorii sunt mai preocupați de încredere decât oricând. Aproape trei sferturi dintre respondenți au spus că încrederea în companii contează mai mult decât anul trecut. Acest lucru este important deoarece aproape 9 din 10 consumatori spun că sunt mai loiali companiilor în care au încredere.
Cea mai directă cale de a câștiga loialitatea clienților? Asigură-te că fiecare dintre interacțiunile cu clienții reflectă valorile de mai sus. Fii sincer cu oamenii, demonstrează-ți fiabilitatea și spune-le clienților că le vei trata datele personale cu cea mai mare atenție.
Apoi, caută modalități prin care te poți conecta personal cu clienții tăi – să știi cum le place cafeaua, amintește numele copiilor lor, salută-i cu un zâmbet cald – toate acestea pentru a crea interacțiuni memorabile de fiecare dată. Altfel spus, un set de bune practici în afaceri care ajută la creșterea loialității clienților.
Dacă îți este util acest articol, până mai venim și cu alte date utile pentru strategia ta de marketing online, ține aproape, iar dacă ai nevoie de ajutor pe tot parcursul derulării propriilor campanii, apelează la noi atât pe partea de consultanță, strategie, Facebook Ads, Google Ads, cât și pe partea de TikTok Ads, pentru ca tot conținutul tău să ajungă la cât mai multe persoane și să producă rezultatele așteptate.