Astfel, contul tău va apărea că propune userilor conținut și interese asemănătoare cu ale lor. Și, dacă intră pe pagina ta și le place ceea ce văd, tu o să te alegi cu mai mulți urmăritori. Pe lângă acest avantaj, gândește-te că te vor urmări oameni care chiar sunt interesați de ceea ce postezi. Iar acest lucru va atrage engagement de calitate.
Cont Business/Creator
Pentru a identifica ce funcționează și ce nu în strategia ta de conținut, setează-ți varianta Business sau Creator. Cu ajutorul ei și a funcției Insights, vei putea monitoriza comportamentul audienței și, astfel, să-ți construiești mai bine strategia de conținut.
Fotografia de profil
Dupăce ai făcut restul setărilor, alege o poză de profil care să rezume ce se găsește pe profilul tău (logo-ul) sau o fotografie cu tine. Chiar dacă, față de Facebook, poza de profil de pe Instagram nu poate fi accesată de ceilalți useri, e indicat să ai o fotografie curată, pe un fundal minimalist, pentru a te diferenția mai bine de ceilalți.
Descrierea biografiei
Sau faimoasa Bio, așa cum este ea cunoscută în lumea Instagramului, reprezintă acea descriere de maxim 150 de caractere în care, teoretic, spui cine ești, care sunt interesele tale, un call to action și, în cazul în care ai o afacere, niște date de contact.
Desigur, nu există rețeta biografiei perfecte, mai ales pe o rețea socială atât de dinamică. Însă, pentru a converti userii în followeri, trebuie să scrii ceva creativ care să capteze interesul.
Sfatul nostru este să nu omiți biografia, este unul dintre elementele principale de pe profilul de Instagram. Fă-o memorabilă și ajusteaz-o în așa fel încât să te reprezinte.
Frecvența postărilor
Dacă vrei să aduni followeri pe Instagram, postează frecvent, mai ales la început.
Însă, ca să strângi mulți followeri rapid, iar asta să vină la pachet și cu brand awareness, este recomandat să investești în Instagram Ads.