Așa că, dacă unul dintre obiectivele tale este să apari pe prima pagină Google, Search Console trebuie să facă parte din arsenalul tău.
De ce e recomandat să fii cât mai sus în SERP? Pentru că foarte multe achiziții încep cu o căutare pe Google. Și, cum foarte puțini utilizatori ajung și pe a doua pagină atunci când interoghează Google, e de preferat să fii cât mai sus.
Ce tip de informații îți oferă Google Search Console
Google Search Console te poate ajuta să ajungi cât mai sus în rezultatele organice. Și nu numai. Normal, contează și calitatea conținutului de pe site-ul tău, cât optimizarea ulterioară. Dar toate la timpul lor.
Ce informații mai poți afla cu ajutorul Google Search Console:
- rata de click;
- erorile pe care le are website-ul la accesare;
- te ajută să descoperi dacă site-ul tău conține programe de tip malware;
- afli poziția site-ului tău în SERP;
- evoluția acestuia în timp;
- traficul de pe pagini;
- linkuri externe;
- poziționarea adreselor url;
- detalii despre cuvintele cheie folosite.
Google Analytics și Search Console, un duo pe care nu trebuie să-l ratezi
De ce acest duo de tool-uri trebuie inclus în arsenalul de optimizare al site-ului tău? Lăsând la o parte toate avantajele pe care le-am enumerat mai sus în legătură cu aceste tool-uri, trebuie să-ți mai spunem ceva.
Aceste două tool-uri pot fi interconectate. Astfel, vei putea primi informații clare și precise despre tot ce înseamnă tipologia utilizatorilor care-ți calcă „pragul” site-ului și îți va fi mult mai ușor să-ți monitorizezi rapid și eficient strategiile de promovare.
Așa că, pe scurt, pentru ca afacerea ta să evolueze, tu trebuie să o monitorizezi îndeaproape. Și pentru asta, ai nevoie de niște tool-uri capabile să-ți furnizeze statistici și date care să-ți semnaleze unde să optimezezi și ce să îmbunătățești.
Desigur, dacă nu vrei să depinzi de traficul organic sau să fii la mila motorului de căutare, poți apela oricând la o agenție Google Ads care să-ți facă afacerea vizibilă și să te conducă spre conversii bune.
Nu uita că specialiștii The Pharmacy sunt gata pentru orice provocare legată de implementarea campaniilor de promovare, nu contează că vorbim de Facebook Ads, Google Ads sau Instagram Ads.
Te așteptăm și data viitoare pentru mai multe informații interesante.