Top 6 motive pentru care să investești în servicii de performance marketing 

Pandemia a adus cu ea o serie de schimbări în online care au fost mai greu de gestionat din cauza numărului mare de oameni care au început să aibă activitate aici, cât și din cauza faptului că au apărut brusc.  

Prin urmare, a fost nevoie ca soluțiile să apară rapid și să fie sigure.  

Pentru ca acest lucru să se întâmple, se poate spune că agențiile de marketing s-au reinventat pentru a răspunde cu succes noilor provocări.  

 

10 motive pentru care să ialegi servicii de performance marketing

Cu atât mai mult în această perioadă a fost solicitat ajutorul lor pentru că și concurența a crescut și, indiferent de efortul depus în anumite cazuri, a devenit tot mai greu pentru un business să iasă în față. Iar echipele de specialiști au oferit răspunsuri dintre cele mai creative la problemele întâmpinate pe parcurs. 

Totuși, fie că ai fost afectat de schimbările recente de pe piață sau nu, iată 6 motive pentru care merită să apelezi la servicii de performance marketing, mai ales că acum ele au devenit un pas obligatoriu în dezvoltarea unei afaceri:

1. Platformele de Facebook, Instagram și Google Ads sunt în permanentă schimbare și devin tot mai complexe. 

De aceea e tot mai greu pentru cineva care nu e din domeniu să țină pasul cu ele, ritmul schimbărilor devenind și el tot mai alert.  

Iar strategia de marketing ar trebui să aibă în vedere plasarea de reclame pe rețelele sociale în proporție de 60%, pentru a-ți face mult mai cunoscut brandul.  

Însă acest lucru este posibil dacă apelezi la echipe specializate care sunt mereu la curent cu ce se întâmplă și deja au găsit soluții pentru cele mai multe dintre provocările apărute.  

businessman showing financial strategy on a tablet in a business meeting. All screen graphics are made up.

Și chiar dacă acum pare că se investesc mai mulți bani în bugetele de reclamă, nu e mereu valabil acest lucru. Rezultatele pot fi mai bune și cu un buget mai mic, atâta timp cât businessul funcționează foarte bine în rest.

Cei care care au investit suficient în marketingul digital și își gestionează eficient afacerile au cunoscut o creștere exponențială a vizibilității brandului lor.

Practic, concurența ta se bucura deja de avantajele unei piețe digitale, tot ce mai rămâne este să o prinzi și tu din urmă pentru a beneficia de aceleași oportunități.  

În plus, te pot ajuta și trendurile în continuă creștere. Aici poate fi vorba despre orientarea spre businessuri locale pe baze sustenabile. Sau despre nevoia consumatorului de a-și diversifica experiența de consum, cumpărând mai multe produse din aceeși categorie de la mai multe branduri. Acest lucru îi permite să testeze diferențele pentru a putea lua apoi o decizie în cunoștință de cauză. 

 

2. Vei avea parte de o analiză mai din afară asupra businessului tău. 

Specialistul se pune mai des în locul clientului tău pentru a-i anticipa nevoile.  

 

3. Va lucra pentru tine o echipă întreagă cu departamente specializate 

O agenție cu departamente separate pentru Facebook Ads și Google Ads lucrează mai eficient și, astfel, îți poate aduce rezultatele dorite într-un timp mult mai scurt. 

 

 4. Experiența echipei

Indiferent de domeniul de activitate sau de dimensiunea business-ului tău, o agenție va ști mult mai bine ce soluții i se potrivesc afacerii tale. Pentru că deja s-a confruntat cu situația în care tu te afli. Și, așa cum am spus și mai sus, dispune de soluții testate de mai multe ori. Iar o mare parte dintre ele pot fi aplicate și în cazul businessului tău.  

Apoi, chiar dacă situațiile diferă de la un caz la altul, o echipă poate veni cu soluții creative și rapide. 

 

Young man giving business presentation on laptop to colleagues sitting around table in conference room.

5. Salvezi timp și bani

Marketingul digital îți oferă posibilitatea de a investi bani doar în campanii ce se adresează unor persoane care sunt interesate cu adevărat de produsele sau serviciile tale.
Mai exact, nu irosești timp și bani pentru a găsi publicul potrivit. Cu o campanie de reclame bine gândite și alături de echipa de marketing potrivită, nu vei întâmpina dificultăți în a obține rezultatele dorite.  

 

6. Transparența rezultatelor

Agențiile de performance marketing, așa cum se întâmplă și în cazul The Pharmacy, îți trimit rapoarte lunare pentru a vedea exact pe ce s-au dus banii tăi și ce ai obținut în schimbul lor. De asemenea, statutul de Google Premier Partner atestă o gestionare eficientă a bugetelor clienților.

Concluzie  

Desigur, indiferent de avantajele pe care ți le oferă serviciile de performance marketing, afacerea ta are nevoie de o contribuție profesionistă. Pentru a deveni cu adevărat relevantă pe o piață globală în continuă creștere și extrem de competitivă nu mai este suficient să ai un om pe marketing, ai nevoie de echipe de profesioniști.  

Documentează-te suficient de mult, pentru că un lucru este clar: nu vrei ca banii investiți să fie cheltuiți iresponsabil. Caută o agenție de marketing care îți oferă audit atât pe partea de Facebook Ads, cât și pentru Google Ads. Care îți înțelege afacerea în totalitate, are experiență de ani buni cu businessuri din cât mai multe domenii cărora le-a adus rezultate foarte bune și este orientată spre rezultate.