Probabil știi că, pentru a avea rezultate bune cu campaniile de tip Google Ads sau Facebook Ads pe care le derulezi, una dintre regulile de bază este să folosești cuvinte cheie adecvate. Adică să faci keyword research.
Această procedură se referă la găsirea și analizarea cuvintelor și a expresiilor de căutare pe care utilizatorii le introduc în Google. Sau pe alte motoare de căutare.
Așa că, de îndată ce identifici cuvintele cheie potrivite pentru demersul tău, poți implementa mult mai ușor o strategie plătită de marketing online.
Dacă folosești o listă de cuvinte cheie corespunzătoare, vei ajunge la utilizatorii potriviți și, astfel, vei avea și conversii pe măsură.
Nu te-ai gândit să folosești o astfel de listă? Atunci trebuie să fii conștient de faptul că traficul netargetat nu îți va aduce conversii.
Și, nimic nu e mai supărător ca anunțurile tale să ajungă la utilizatori neinteresați de serviciile pe care le propui.
Pe lângă acest lucru, o listă de cuvinte cheie actualizată mai are și alte beneficii. Pe scurt, te poate ajuta să-ți optimizezi conținutul site-ului.
Și, cu cât conținutul site-ului tău e mai optimizat, cu atât Google te va indexa mai bine. Vei fi mai relevant. Așa că, ai numai de câștigat dacă ai o listă de cuvinte cheie bine aleasă.
Află și cum te ajută campaniile Facebook Ads în indexarea SEO.
Dacă tot suntem la acest capitol, ne-am gândit să îți prezentăm cele mai eficiente tool-uri care să te ajute să faci un keyword research ca la carte pentru campaniile tale Google Ads și Facebook Ads.