Trenduri în 2022

The Pharmacy > Știri și noutăți > Trenduri în 2022

Trenduri în 2022

Iată că ne aflăm la mijlocul anului 2022 și ne întrebăm cum ar trebui să ne pregătim strategiile pentru a doua parte a anului sau chiar pentru anul următor.

De aceea vei afla din acest articol principalele criterii de care trebuie să ții cont în continuare în digital marketing, pentru a avea conținut și campanii de succes. Mai exact, vei afla principalele trenduri care vor guverna următoarea perioadă și ce poți face pentru a le aborda ca pe niște oportunități.

Trenduri pe rețelele sociale

În acest an numărul de utilizatori pe rețelele de socializare a crescut considerabil, mai ales datorită schimbării accelerate a funcționalităților dar și a comportamentului utilizatorilor din mediul online.

Astfel, am putut observa mai multe trenduri în ceea ce privește fiecare plaformă de socializare în parte.

  1. Tiktok a cunoscut un succes destul de mare în 2021, fiind una dintre cele mai descărcate aplicații, care continuă să crească și în 2022, atât din punct de vedere al numărului mare de utilizatori, cât și al provocărilor lansate pe platformă. Formatul de video scurt este din ce în ce mai popular și reclamele destinate brandurilor pentru susținerea antreprenorilor atrag din ce în ce mai mult. Acolo reach-ul este bun, poți avea, de exemplu, 1000 de urmăritori și câte 6000 de vizualizări pe postare, 5-6 comentarii pe postare, dacă publici zilnic conținut de calitate, util.
  2. Instagram atrage din ce în ce mai mulți utilizatori și branduri prin intermediul Reels care permite crearea de conținut video atractiv și distractiv.
  3. Facebook  – în ciuda faptului că Instagram și Tiktok vin cu viteză din spate, utilizatorii Facebook continuă să folosească această platformă și continuă să rămână în topul preferințelor din punctul de vedere al timpului petrecut online.

Alte trenduri

1. Cookie-urile terțe vor dispărea până în 2023

Principala direcție, odată cu eliminarea cookie-urilor, va fi regândirea colectării datelor. Google a anunțat oficial că politica de confidențialitate va fi regândită până în anul 2023, iar cookie-urile terțe vor dispărea cu totul. Prin urmare, brandurile vor fi nevoite să găsească o soluție ingenioasă sau una de compromis care să permită atât personalizarea serviciilor, cât și respectarea viitoarelor norme de confidențialitate. 

Așadar, cine avea o strategie bazată mai ales pe colectarea datelor cu caracter personal va trebui să schimbe strategia de marketing și să vină cu soluții noi, pentru a putea rezista pe piața online.

2. Influencerii și micro-influenceri vor continua să fie la mare căutare, iar opțiunile de colaborare se vor diversifica.

3. Metaverse cu propunerea sa pentru o nouă experiență online va acapara tot mai multe discuțiile despre viitorul online-ului. Până la urmă, ca să devină norma, va trebui să ajungem să discutăm cu toții despre asta, să ne obișnuim cu ideea.

4. E-Commerce-ul integrat pe rețelele sociale.

Concluzii

Așadar, lumea virtuală se află în continuă schimbare ceea ce reprezintă o provocare atât pentru utilizatori, cât și pentru antreprenorii care vor fi nevoiți să-și adapteze strategia în funcție de trenduri și să rămână competitive și mult mai atente la nevoile consumatorilor.

Pentru ajutor pe tot acest parcurs apelează la noi atât pe partea de consultanță, strategie, Facebook Ads, Google Ads, cât și pe partea de TikTok Ads, pentru ca tot conținutul tău să ajungă la cât mai multe persoane și să producă rezultatele așteptate.