Vrei să afli cum să faci campanii de promovare eficiente, targetate pe un public larg, care să-ți aducă rezultate foarte bune într-un timp scurt?
Ai venit la locul potrivit. Azi vorbim de Facebook Pixel și cum se instalează.
Însă, înainte de a discuta despre ce este Facebook Pixel și cât de important este acesta pentru businessul tău, trebuie să ne asigurăm că ești prezent pe rețelele sociale, în special pe Facebook.
Sper că știi că un website nu este suficient pentru a ajunge la traficul pe care ți-l dorești și la conversiile pe care le visezi.
Ți-e teamă că nu știi ce să postezi? Ai tot timpul la îndemână idei de postări pentru Facebook și Instagram pe care le poți folosi cu succes în planurile tale editoriale.
În plus, dacă știi ce tipuri de ad-uri trebuie să rulezi pe Facebook, fii sigur că vei ajunge în top în doi timpi și trei mișcări.
Dar să revenim la Facebook Pixel, să aflăm de ce este important pentru businessul tău și să vedem cât de simplu se instalează.
Facebook Pixel sau pixelul Facebook este un instrument gratuit care te ajută să-ți monitorizezi campaniile plătite și, mai mult, să le optimizezi.
Cu siguranță știi că o campanie care dă rezultate bune trebuie optimizată pe parcursul timpului, adică fix ce face o agenție Facebook Ads.
Ei bine, aici intră în scenă Facebook Pixel. Dar ce este, mai exact, acest Pixel?
Este o secvență de cod HTML care trebuie inserată direct în codul website-ul tău.
Informațiile pe care le primești cu ajutorul acestui instrument te vor ajuta să:
În plus, dacă ai un magazin online, cu ajutorul instrumentului gratuit Facebook Pixel, vei putea monitoriza acțiuni precum:
și altele.
Așa cum îți aminteam mai sus, ca să beneficiezi de toate informațiile pe care Facebook Pixel ți le pune la dispoziție, în primul rând trebuie să fii prezent pe această platformă.
În ordine, ai nevoie de:
Află și cum verifici domeniul tău pentru a folosi Facebook Pixel în continuare.
După configurarea Facebook Pixel, trebuie să realizezi implementarea propriu-zisă pe website-ul tău.
Ai ajuns în acest punct? Atunci ai mai multe posibilități.
Fie vorbești cu programatorul care ți-a creat website-ul să se ocupe el de acest aspect. Mai poți implementa Facebook Pixel și cu ajutorul altui tool numit Google Tag Manager. Sau poți face acest lucru manual.
Dacă alegi să implementezi bucata de cod singur, uite ce trebuie să faci.
Gata! Acum, cu ajutorul instrumentului Facebook Pixel ești mai mult decât pregătit pentru a avea conversiile pe care le-ai visat.
Însă, dacă ți se pare complicat să creezi și să monitorizezi campanii de promovare online de unul singur, nu uita că specialiștii ThePharmacy sunt aici ca să te ajute.
Indiferent că ai nevoie de o campanie de Facebook Ads, Instagram Ads sau Google Ads sau doar ai nevoie de sfaturi specifice pentru promovarea online a businessului tău, lasă-ne un mesaj.