Ce face și ce nu face o agenție Facebook Ads

Vrei să colaborezi cu o agenție Facebook Ads?

Fie că țintești externalizarea serviciilor de promovare online, sau că ai nevoie de ajutorul unei echipe de marketeri profesioniști, o agenție este locul în care găsești răspuns la toate problemele.

Și nu o spunem pentru că vrem să ne punem într-o lumină favorabilă. Ci, așa cum se întâmplă în fiecare business, ai nevoie de oameni pricepuți. De oameni experimentați care știu exact ce să facă pentru a se încadra în bugete și în termene.

Analiză gratuită campanii Facebook Ads! Solicită acum Audit Gratuit!

Cu siguranță nu există angajatul bun la toate. Sau dacă există, noi încă nu l-am găsit.

Departamentele și activitățile împărțite în task-uri încearcă să rezolve aceste provocări. Însă, ce te faci atunci când domeniul de business diferă în totalitate de cel al promovării online? Creezi un departament doar pentru asta, angajezi oameni și investești în pregătirea lor?

Când luăm în calcul rezultate punctuale și rapide așa cum se întâmplă în cazul anunțurilor Facebook, nu prea e timp de pierdut. Ai nevoie de autoritate, deschidere și vânzări acum și nu în jumătate de an.

Ei bine, o agenție Facebook Ads te ajută să gestionezi fiecare campanie de promovare pe social media.

Ce face și ce nu face o agenție Facebook Ads?

Aceasta este întrebarea la care o să răspundem în articolul de astăzi. Pentru că de răspunsul ei va depinde atât colaborarea cu noii parteneri de business, dar și succesul campaniilor de marketing online

Agenție Facebook Ads: ce servicii oferă și la ce să te aștepți

O agenție Facebook Ads trebuie să ofere soluții punctuale și măsurabile. Dar nimic nu se poate face fără o analiză în detaliu a profilului de business.

agentie facebook pentru companii

E ca atunci când te duci la doctor. Înainte să primești un tratament, ai nevoie de o consultație. Poate vei fi nevoit să faci și niște analize. Și să te întorci la un control, să urmezi tratamentul și mai apoi să îți refaci analizele. Totul pentru a fi sigur că ești sănătos.

Așa e și cu promovarea online.

Specialiștii în PPC marketing procedează în felul următor:

  • Îți ascultă cu atenție povestea și încearcă să îți cunoască cât mai bine proiectul.
  • Apoi, îți fac o analiză în detaliu a site-ului și determină direcțiile de urmat în campaniile Facebook Ads.
  • În baza concluziilor se fac propuneri, se discută despre bugete și despre abordări.
  • Se stabilesc obiective clare și mai apoi se trece la partea de implementare.
  • Nu există afaceri pentru care Facebook Ads chiar nu funcționează. Dar, există etape prin care se testează și se analizează.
  • Cu fiecare reclamă și campanie se ajustează bugete, se optimizează anunțuri și se targetează publicuri țintă.
  • Indiferent de campanie se urmărește încadrarea în obiective.

Așadar, dacă vrei o colaborare cu o agenție Facebook Ads este bine să fii transparent. Să oferi toate informațiile cerute și să ai deschidere către dialog.

La fel ca un doctor bun, specialistul în promovarea Facebook va avea grijă să prescrie tratamentul doar în baza unor analize atent realizate. Iar afacerea ta se va bucura de toate avantajele oferite de mediul online.

Ce nu face o agenție Facebook Ads

Acum că am văzut cam ce oferă o agenție Facebook Ads, este timpul să vedem ce așteptări greșite ai putea avea.

În primul rând, agenția nu este responsabilă de cum gândești tu produsele și serviciile pe care le promovezi. Sigur, specialiștii Facebook Ads te pot sfătui, însă partea de management îți revine.

Apoi, treaba agenției este să promoveze un produs, pachet sau o imagine. Cu toate acestea, anunțurile propriu-zise au nevoie și de ajutorul tău. Pentru că una este să promovezi un calup de produse și una este să faci reclamă folosind un concurs, sau o campanie de marketing interactivă.

Iar, din acest punct de vedere, reclamele social media au nevoie de campanii cât mai dinamice și cât mai interactive. Din nou, tu ești artizanul acestor inițiative. Tu stabilești discounturi, prețuri, concursuri și tot ce ține de procesul de vânzare. Specialistul PPC te poate îndruma, însă decizia îți aparține.

Să nu uităm nici de anumite materiale grafice sau tehnice de care o agenție are nevoie atunci când rulează o campanie de promovare pe Facebook. Sau, să nu ignori pagina destinație, locul în care vor ajunge utilizatorii care vor da click pe reclama propriu-zisă. Pe scurt, ai nevoie de un programator care să îți susțină proiectul.

Concluzii

După cum vezi, o agenție Facebook Ads este gata să îți susțină proiectul. Însă, pentru a avea o colaborare eficientă este nevoie și de implicarea ta.

Împreună cu specialiștii în PPC marketing vei stabili atât obiective dar și campanii de succes.

Dacă vrei să afli mai multe despre modul în care se lucrează într-o agenție de marketing online, te așteptăm la o discuție. Ne poți scrie sau ne poți suna folosind datele de contact.

Desigur, noi îți oferim și un audit gratuit Facebook Ads unde o să îți spunem care este tratamentul de care are nevoie afacerea ta.

Despre The Pharmacy poți citi mai multe în paginile noastre în care îți prezentăm proiectele la care am lucrat, precum și în pagina în care îți vorbim, pe scurt, despre istoricul nostru.

În rest, ne revedem pe blog!