Profilul specialistului în Google Ads

Așa cum în cazul expertului în Facebook Ads nu era suficient ca acesta să dețină doar o serie de competențe strict tehnice, la fel și aici, este nevoie de mai mult. De niște skill-uri mai generale legate, să zicem, de anatomia businessului. 

Nu este vorba doar despre a știi setările din campaniile de reclamă și despre a înțelege datele din Google Analytics

Ca să fie mai clar, este vorba de fapt despre o gândire… 

  •  antreprenorială 
  •  pragmatică 
  •  realistă 
  •  analitică 
  •  orientată spre rezultate 
Specialistul în Google Ads

Și mai precis de atât, ca să înțelegi ce presupun toate acestea, iată principalele competențe necesare unui specialist în Google Ads:

1. Gândire pragmatică, cu focus pe rezultate

Este foarte important ca expertul să fie pragmatic și realist și să aibă o gândire mai strategică, antreprenorială.

Lucrând cu businessuri din domenii diferite, el trebuie să înțeleagă ce înseamnă campanii profitabile pentru fiecare dintre acestea și să găsească soluțiile potrivite.  

Trebuie să înțeleagă indicatorii de performanță și modul în care Google Ads poate să ajungă la acei indicatori.

2. Spirit de analiză

Munca unui specialist Google Ads nu se termină imediat după ce sunt gata campaniile. Ci, din contră, abia de atunci începe munca mai importantă care va aduce rezultatele mult dorite. 

De aici încolo expertul trebuie să analizeze constant (zilnic) contul.  

Pe urmă, esențial este ca el să urmărească în cadrul planului general obiectivele stabilite pentru fiecare lună și să ia măsuri în funcție de acestea.  

Trebuie să fie ancorat în realitatea contului, a pieței și să prevadă dacă o mică optimizare a unei campanii ar putea să aducă rezultate mai bune.

Specialistul in Google Ads

3. Orientare spre soluții

Indiferent de cât de bine vor fi gândite și setate campaniile, vor apărea momente când ele vor merge mai bine sau mai rău. În momentul în care merg mai rău, specialistul trebuie să gândească soluții noi și să se reinventeze rapid. 

De exemplu, poate nu merge o campanie DSA așa cum se aștepta și va trebui să fie segmentată pe categorii sau pe branduri. Sau poate nu merge un shopping, iar atunci e nevoie ca expertul să se reorienteze și să pluseze pe campanii de Google Search. 

O gândire spre solutie și nu spre cauză este ideală pentru a salva sau îmbunătăți rapid rezultatele în momentele mai delicate. Momente care, cu siguranță, mai apar în decursul unei colaborări.  

Tocmai pentru că tot ceea ce se întâmplă pe parcursul defășurării campaniilor de reclamă nu rămâne niciodată neschimbat, dinamica lucrurilor putând să se schimbe chiar și de la o zi la alta, este nevoie de toate aceste skilll-uri pentru a fi obținută combinația fericită de setări în Google Ads.  

Iar pentru a beneficia de această combinație fericită poți apela oricând la o agenție Google Ads care să-ți facă afacerea vizibilă și să te conducă spre conversiile planificate.

Nu uita că specialiștii The Pharmacy sunt gata pentru orice provocare legată de implementarea campaniilor de promovare, nu contează că vorbim de Facebook Ads, Google Ads sau Instagram Ads.

Te așteptăm și data viitoare pentru mai multe informații interesante.