Conținutul Evergreen ca strategie de marketing

Dacă derulezi constant reclame pentru a-ți face mai cunoscut brandul sau doar publici conținut pe rețelele sociale, acest articol este pentru tine. Pentru că ai nevoie și de content care să rămână mereu la mare căutare, indiferent de mode sau fluctuații ale pieței. Iar acest lucru este valabil, din nou, fie că vorbim de campanii plătite, postări sau articole de blog.

Despre ce este vorba mai exact?

Cum să creezi conținut Evergreen

Conținutul de tip Evergreen

Strategiile de marketing care includ plasarea de reclame pe rețelele sociale de multe ori nu țin cont de faptul că este nevoie și de conținut care să nu urmărească în mod direct să vândă ceva anume.

Desigur, ai putea spune, tocmai pentru aceea există, într-adevăr campaniile de brand awareness. Însă la un moment dat și acestea se încheie. Ideal ar fi ca printre reclamele cu oferte sau pe bază de catalog de produse să se mai strecoare din când în când și cele de tip Evergreen.

Pentru că nu e suficient să ai articole de blog de acest fel și ele să rămână acolo în speranța că cine dorește intră pe site și le citește.

Știm că lupta pentru a obține atenția potențialilor clienți pe rețelele de socializare este tot mai acerbă. Prin urmare, dă-le motive serioase pentru care să te urmărească.

Cum faci asta?

Reguli de urmat în crearea conținutului de tip Evergreen

Pe lângă punerea în practică a vechilor recomandări din partea The Pharmacy și a conceptului de vulnerabilitate, credem că este necesar să urmezi și următorii pași pentru a obține trafic organic și constant:

În primul rând trebuie să ai grijă ca mesajul tău să nu fie doar o știre de moment. Cu toate acestea, este de dorit să conțină și așa ceva. Având în vedere cât de repede se schimbă modul în care funcționează algoritmul Facebook, de exemplu, pentru o agenție de marketing conținutul considerat la un moment dat evergreen poate deveni brusc învechit. În același timp, pentru un brand de cosmetice naturale, sfaturi despre cum poți încorpora ingrediente noi în compoziția unei creme, de exemplu, reprezintă un conținut mereu la mare căutare.

Cu alte cuvinte, trebuie să ai grijă să te adresezi unei nevoi mereu actuale și să oferi informație care să rămână valoroasă cât mai mult timp pentru publicul tău țintă.

Metode simple prin care să creezi un astfel de conținut

De exemplu, să încerci să răspunzi cu onestitate unor întrebări frecvente din partea utilizatorilor. Iar dacă oferi și material educațional care împărtășește date fundamentale despre afacerea ta și despre domeniul din care face parte, vei ajuta cititorii și potențialii clienți să capete mai multă încredere în ceea ce faci.

Așa că abordează subiecte cât mai diverse cu privire la experiența și influența businessului tău în domeniul de care aparține. Sau prezintă explicații cât mai clare și mai în detaliu referitoare la conceptele utilizate în industia ta.

Foarte căutate sunt și cele care compară semnificațiile acestora în momente diferite. La fel și cele care suprind transformările lor de-a lungul anumitor perioade de timp. Mai mult, dacă poți oferi și sfaturi despre cum fluctuațiile pot fi transformate în oportunități, cu atât mai bine. Mai exact, este vorba despre un set de reguli în funcție de care cititorii se pot ghida oricând, indiferent de vremuri.

Și, ca un ultim aspect important, audiența ta trebuie să afle în mod trasparent informații despre serviciile pe care le pui la dispoziție, precum și despre modul în care se desfășoară activitățile de zi cu zi din cadrul companiei tale.

Iată și câteva tipuri de conținut mereu la mare căutare, pentru a-ți consolida autoritatea pe o piață dinamică:

1. Articolele și postările care răspund întrebărilor frecvente și celor mai comune;

2. Tutorialele;

3. Articolele informative;

4. Ghidurile;

5. Video-uri din categoria „how it’s made” sau „behind-the-scenes”.

Apoi, dacă ai nevoie de ajutor pentru implementarea unor campanii cu conținut evergreen, nu uita că specialiștii The Pharmacy sunt aici pentru tine.