The Pharmacy > Promovare Facebook > Facebook Business Manager: cum și de ce trebuie să creezi un cont pentru afacerea ta

Facebook Business Manager: cum și de ce trebuie să creezi un cont pentru afacerea ta

Vrei să-ți promovezi afacerea pe Facebook ca nimeni altul?

Să administrezi toate paginile și conturile reclamelor rapid, fără prea mult efort și fără să faci slalom printre aplicații pe telefon? Atunci trebuie neapărat să înveți cum să creezi un cont de Facebook Business Manager.

Și da, nu trebuie să-ți faci griji în ceea ce privește Facebook. Popularitatea și puterea pe care o are acesta în ceea ce privește campaniile de marketing rămâne aceeași. Chiar dacă pare că rețele sociale precum TikTok și Clubhouse dețin monopolul în prezent.

Trebuie să ții cont de faptul că totul depinde de publicul țintă.

Și știm cu toții că Facebook este una dintre cele mai folosite rețele sociale.

Așa cum spuneam într-un articol anterior cu idei de postări pentru Facebook și Instagram, Facebook are aproape 3 miliarde de utilizatori în întreaga lume. Iar populația curentă a lumii se află undeva la 7 miliarde și crește în momentul în care noi discutăm.

În plus, publicul de pe Facebook este mult mai divers față de publicul de pe TikTok, de exemplu. Și, cel mai important, are putere de achiziție.

Fiind mai divers, înseamnă că dorințele și comportamentul de achiziție sunt și ele diferite.

promovare afacere prin facebook business manager

Astfel, tu vei putea să ajungi mai repede la publicul care te interesează, mai ales dacă ai alături de tine o agenție Facebook Ads.

Gândește-te doar la faptul că TikTok este pe locul 7 în topul celor mai folosite rețele sociale, conform Hootsuite Digital Report, față de Facebook, care este pe primul loc.

Așa că haide să învățăm rapid cum să creezi un cont de Facebook Business Manager și cum să adaugi pagini pentru a ajunge mai rapid la conversiile pe care ți le dorești.

Ce este Facebook Business Manager

Așa cum precizam la început, Facebook Business Manager este un tool gratuit oferit de Facebook cu ajutorul căruia poți administra mai ușor resursele pe care le folosești pentru promovarea pe Facebook.

Practic, acest tool îți ușurează foarte mult munca deoarece, cu ajutorului lui poți să gestionezi:

  • mai multe pagini de Facebook;
  • conturi de Instagram;
  • mai multe conturi de Facebook Pixel;
  • conturi de publicitate;
  • cataloage de produse.

Destul de util, nu?

Află și ce tipuri de ad-uri te ajută să te promovezi pe Facebook.

Crearea unui cont de Facebook Business Manager

Acum, că ai aflat la ce se referă acest tool și cum te poate ajuta, haide să vedem cum poți să-ți creezi un cont.

În primul rând, trebuie să accesezi linkul următor:

https://business.facebook.com/overview/

Îți va apărea o fereastră cu un buton albastru în partea dreaptă numit Creează cont (sau Create account, dacă ai contul setat în limba engleză).

După ce apeși butonul, trebuie să te autentifici cu propriul tău cont pentru ca Facebook să valideze faptul că ești o persoană reală. Practic, contul tău de Business Manager va fi legat de contul tău personal de Facebook.

După completarea acestui acest pas, vei ajunge la un formular care trebuie completat cu:

  • numele afacerii tale;
  • numele tău personal;
  • adresa de e-mail a businessului.

Asta este tot! Acum ai propriul tău cont de Facebook Business Manager, cu ajutorul căruia vei câștiga mai mult timp liber pentru a-ți promova afacerea cum se cuvine.

Uite cum verifici domeniul tău cu Facebook Business Manager pentru a folosi Facebook Pixel.

După ce ți-ai creat contul de Facebook Business Manager, pasul următor va fi să adaugi pagina de Facebook a propriului business, contul de publicitate, pagina de Instagram și oricare altă pagină pe care o deții pe Facebook și are legătură cu afacerea ta.

Adică va trebui să-ți legi toate conturile între ele pentru a avea acces rapid, dintr-un singur loc, la oricare dintre ele.

Ce trebuie să faci în continuare?

Adaugă o pagină în Facebook Business Manager

În continuare, îți va apărea un fel de overview care va cuprinde următoarele elemente:

  • Page;
  • Add account;
  • People.

Dacă apeși pe Add Page sau Add account, orice pagină sau cont de publicitate pe care le adaugi vor fi administrate de acum încolo de tine. Așa că, ai mare grijă ce fel de pagini sau conturi alegi să ai în proprietatea ta.

Ai o echipă care te ajută cu businessul tău și cu promovarea pe Facebook? Cu ajutorul butonului Add People, îi vei putea adăuga pe toți cei care au legătură cu afacerea ta. Aceștia vor primi o invitație pentru a se alătura contului tău de Business Manager.

Dacă alegi să folosești acești tool, vei fi uimit de cât de eficient îți vei administra conturile. În plus, vei avea mai mult timp liber pe care-l vei putea investi în creșterea afacerii tale.

Dă-ne de veste dacă ai nevoie de ajutor și vrei să vezi rezultate imediate. Specialiștii ThePharmacy te pot ajuta cu un audit gratuit Facebook Ads și strategii măsurabile.

Pe curând!